[description]

راهنمای فعالسازی حساب کاربری:

 

پس از مراجعه به صفحه سفارش آنلاین اطلاعات لازم را تکمیل نموده و با تایید قوانین پلیس سامانه سطح دسترسی خود را انتخاب نمائید.

 

 

 

روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. بعد از انجام موفقیت آمیز مراحل قبل به صفحه اصلی سامانه منتقل شده و شکل زیر را مشاهده خواهید نمود.

 

با انتخاب گزینه پرداخت به درگاه بانک متصل شده و پس از واریز وجه به صفحه اصلی پنل باز خواهید گشت.

 

تکمیل اطلاعات:

پس از وارد شده به پنل جهت ارسال مدارک به شرکت مخابرات گزینه تکمیل اطلاعات را انتخاب و موارد درخواست شده را پر نموده و آنرا ارسال نمائید. لازم بذکراست در صورت تایید مدارک دیگراین گزینه نشان داده نخواهد شد.

 

شارژ حساب:

وارد سامانه که می شوید، بر روی گزینه بالای سامانه با نام "عملیات حساب" کلیک نمایید تا سامانه خود را شارژ نمایید.

 

انتخاب نحوه پرداخت:

حال به 3 روش زیر می توانید پرداخت خود را انجام دهید:

  1. پرداخت آنلاین: با استفاده از این گزینه با ثبت اطلاعات حساب بانکی خود از جمله شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضای کارت بانکی می توانید می توانید پرداخت خود را از بخش "پرداخت آنلاین"، به صورت آنلاین انجام دهید و به صورت آنی سامانه خود را شارژ کنید. برای پرداخت، در کادر "شارژ" مبلغ به ریال وارد نمایید و گزینه پرداخت را ثبت نمایید.
  2. کارت به کارت: شما میتوانید با استفاده از شماره تماس و اطلاعات حساب، مبلغ مورد نظر را به یکی از کارتهای مندرج واریز و در این بخش اطلاعات آنرا ثبت نمائید.
  3. پرداخت بانکی: با مراجعه به بانک و واریز مبلغ شارژ درخواستی، در این صفحه اطلاعات فیش را ثبت نمائید.

​نکته مهم: در روش دوم و سوم پس از کنترل حساب و تایید بخش امور مالی شارژ درخواستی به پنل اعمال خواهد شد که با توجه ساعات کاری شرکت ممکن است بصورت آنی انجام نگردد. بنابراین توصیه می گردد جهت شارژ آنی پنل از گزینه اول استفاده نمائید.

 

ارسال مدارک:

گزینه ارسال مدارک در منو زرد رنگ را انتخاب نمایید، تا مدارک سامانه خود را برای ثبت خط و ارسال پیامک تکمیل نمایید.

 

بارگزاری مدارک:

در بخش "نوع مدرک"، نوع مدرک مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس فایل خود را با گزینه BROWSE... از رایانه انتخاب و گزینه ارسال فایل را انتخاب نمایید.

 

ثبت خطوط:

با توجه به پنل انتخابی شما، خطوط شما طی مراحل زیر به ثبت خواهد رسید:

پایه، اقتصادی و شرکتی

1-     مدارک شما پس از بررسی، تایید خواهد شد.

2-     خط اختصاصی شما به صورت اتوماتیک برای ثبت ارسال خواهد شد و طی 24 الی 48 ساعت کاری فعال و قابل استفاده خواهد بود.

سازمانی، تجاری و نمایندگی

1-     مدارک شما پس از بررسی، تایید خواهد شد.

2-     پس از تایید مدارک به بخش سفارش شماره مراجعه نمایید و دو خط سفارشی 14 رقمی با پیش شماره های 1000 و 3000 انتخاب نمایید، برای انتخاب کافیست پس از درج شماره یک مرحله برای اعلام آزاد بودن خط سپری کنید و در مرحله دوم دست نگه دارید.

3-     سپس خطوط مورد نظر را از بخش پشتیبانی (تیکت) برای ثبت ارسال نمایید تا ثبت خطوط طی فرآیند 24 الی 48 ساعت ثبت گردد.

 

 

خريد آنلاين سامانه پيامك

 خريد آنلاين سامانه پيامك

 

 

در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل، با شماره 09127454676 تماس حاصل نمایید.